Bankkártyás fizetésre 3 felületen is lehetőséged van: a PayPal, a Barion és a CIB bank biztonságos fizetési felületén.

A bankkártyás fizetés jelenleg a Barion és a PayPal rendszerén keresztül bonyolódik, ahol lehetőséged van villámgyorsan a Barion vagy PayPal tárcáddal fizetni, vagy akár regisztráció nélkül is, mint bármely bank fizetési felületén.

A Barion fizetési felület MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.

Elfogadott kártyatípusok: Mastercard, Maestro, Visa és American Express.

A BestStuff.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A BestStuff.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a BestStuff.hu nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a BestStuff.hu oldala tájékoztat. A kártyás fizetéshez az internet böngésződ programjának támogatnia kell a TLS titkosítást. 

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon. Kérünk, olvasd el részletes tájékoztatónkat!


Lehetőséged van több szállítási és átvételi mód esetében utánvéttel is fizetni, vagyis a rendelésed ellenértékét csak akkor adod át, amikor már a kezedben tartod a csomagodat. Átvételi helyenként a következő fizetési módra van lehetőséged:

  • Személyes átvétel V. kerületi üzletünkben: készpénzben és bankkártyával.
  • Átvétel GLS csomagponton: készpénzben és az üzletek többségében bankkártyával is.
  • Házhozszállítás futárral: készpénzben és a legtöbb futárnál bankkártyával is.

FOXPOST csomagautomata esetében nincs lehetőség utánvétre.


Van valamelyik fizetési módnak bármilyen felszámított extra költsége?

Nincs. Válaszd nyugodtan a számodra legoptimálisabb fizetési módot, mi nem számítunk fel fizetési jutalékot.


Átvétel V. kerületi üzeltünkben          Díj: 0 Ft          Átvehető: kb. 1 munkanap

Megrendelésedet személyesen is átveheted díjmentesen budapesti üzletünkben, melynek a menete a következő:

1.  Rendeld meg a termék(ek)et webáruházunkban.
2. E-mailben és SMS-ben is visszaigazolást küldünk amint összekészítettük a termék(ek)et és átvehető(ek) az üzletünkben.  ​​A rendelésed nem azonnal átvehető a rendelés leadását követően, mivel a raktárunkból át kell szállítanunk a termékeket az üzletbe. Ez a készleten lévő termékek esetében (csak azokra lehet rendelést leadni), úgy néz ki, hogy az adott munkanap 13 óráig leadott rendelések még aznap kb. 17 órától lesznek átvehetőek. A 13 óra után leadott megrendelések a következő munkanap 17 órától lesznek átvehetőek. Az átvehető rendelésekről SMS értesítőt küldünk, ezért kérünk ügyelj arra, hogy a rendelésed leadásakor helyesen add meg a mobil számodat. Amennyiben azonnal szükséged lenne a megrendelt termékre, akkor keress fel minket telefonon és ha a termék elérhető bolti készletről, úgy már indulhatsz is érte. 
3. Gyere el érte az üzletünkbe: 1055 Budapest, Nagy Ignác utca 16. (A Nagy Ignác és a Balaton utca sarkán lévő üzlethelyiség, 350 m-re a Nyugati Pályaudvartól.)
Az üzletben készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.

Üzletünk aktuális nyitvatartását ezen az oldalon találod.

Irodánk


Átvétel FOXPOST csomagautomatából          Díj: 790 Ft          Átvehető: 1 munkanapon belül


Csomagodat kérheted az ország bármely FOXPOST csomagautomatájába is. A FOXPOST egy új, innovatív és költséghatékony szállítási mód. A csomagod onnantól számítva, amikor átadtuk a FOXPOSTnak, 1 munkanapon belül megérkezik az általad választott csomagautomatába. Amint átvehető a csomagod, kapni fogsz egy SMS értesítést erről, valamint az ajtó nyitó kódodat. Ezzel a kóddal tudod kinyitni azt az ajtót, ami a csomagodat rejti.

Amennyiben rendelésedet 13 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk neked.

A csomagautomaták népszerű bevásárlóközpontokban, forgalmas helyeken találhatóak, zárt térben. Itt tudod megnézni, hogy van-e hozzád közel eső automata.


Ugye tudod, hogy 30 napos pénz visszafizetési garanciát vállalunk termékeinkre?! Ha FOXPOSTtal kéred a csomagodat, 14 napon belül díjmentesen visszaküldheted nekünk azt a FOXPOSTtal, ha valami oknál fogva nem lennél tökéletesen megelégedve vele.


Bővebb információt a FOXPOSTról ezen az oldalon találsz, illetve nézd meg ezt a rövid kis bemutató videót:


Átvétel GLS csomagponton

Díj: 990 Ft          Átvehető: 1 munkanapon belül

Ha nem tudod, vagy nem akarod otthon várni a futárt, akkor a hozzád legközelebb eső GLS csomagpont átvételi helyre elszállíttatjuk neked a csomagod, ahol nyitvatartási időben átveheted azt. Több mint 650 GLS csomagpont van országszerte. Olcsóbb, mint a normál futár, akkor mész be a csomagodért amikor Te szeretnél. Ha utánvéttel kérted a csomagod a legtöbb ponton a készpénz mellett bankkártyával is fizethetsz.

Amennyiben rendelésedet 13 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk neked.


GLS csomagpont esetén 1 munkanap a szállítás a megjelöl csomagpontokra. Az átvevő pontokat itt tudod megtekinteni.


Házhozszállítás futárral          Díj: 1190 Ft          Szállítás: 1 munkanap

Csomagjaink házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi. Amennyiben rendelésedet 13 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk. Az ezt követő munkanap fogja a futár kézbesíteni neked a termékeket. A kézbesítési nap reggelén SMS-ben és emailben is értesítenek, hogy küldeményed fog érkezni. Ez az értesítés tartalmazza a futár telefonszámát is, akivel fel tudod venni a kapcsolatot ha valami nem várt esemény történne.


A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 18 óra között történik. Érdemes olyan címre kérni a csomagot, ahol a kézbesítés napján, ebben az időtartamban tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot. Amennyiben a futár nem talál senkit a címen értesítést hagy a helyszínen az elérhetőségeivel, majd a következő munkanap ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha utánvéttel kérted a csomagod, készpénzzel és a futárok jelentős részénél akár bankkártyával is ki tudod egyenlíteni az ellenértéket.


Amennyiben azt követően, hogy a csomagot átadtuk a futárnak, bármilyen problémád, kérdésed merülne fel a kézbesítéssel kapcsolatban, itt találod a futárszolgálat elérhetőségeit: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

Illetve a következő telefonszámon lehet közvetlenül érdeklődni a futárszolgálatnál: +3618020265