

Bankkártyás fizetésre 2 felületen is lehetőséged van: az OTP Simple biztonságos fizetési felületén és a Barionon keresztül.
A bankkártyás fizetés jelenleg a Barion és az OTP Simple rendszerén keresztül bonyolódik, ahol lehetőséged van villámgyorsan, akár a Barion tárcád vagy az OTP Simple fiókod használatával is fizetni.
A Barion fizetési felület MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adataid áruházunkhoz nem jutnak el.
Elfogadott kártyatípusok: Mastercard, Maestro, Visa és American Express.
A BestStuff.hu az OTP Simple által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A BestStuff.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, az OTP Simple pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 256 bites TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a BestStuff.hu nem értesül, azokat csak az OTP Simple érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a BestStuff.hu oldala tájékoztat. A kártyás fizetéshez az internet böngésződ programjának támogatnia kell a TLS titkosítást.
A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon.

Lehetőséged van több szállítási és átvételi mód esetében utánvéttel is fizetni, vagyis a rendelésed ellenértékét csak akkor adod át, amikor már a kezedben tartod a csomagodat. Átvételi helyenként a következő fizetési módra van lehetőséged:
- Személyes átvétel üzleteinkben: készpénzben és bankkártyával.
- Házhozszállítás futárral: készpénzben és a legtöbb futárnál bankkártyával is.
FOXPOST csomagautomata és GLS csomagponti átvétel esetében nincs lehetőség utánvétre.
Van valamelyik fizetési módnak bármilyen felszámított extra költsége?
Nincs. Válaszd nyugodtan a számodra legoptimálisabb fizetési módot, mi nem számítunk fel fizetési jutalékot.

20 000 Ft értékű megrendeléstől minden szállítási mód díjmentes!
Személyes átvétel üzleteinkben Díj: 0 Ft Átvehető: kb. 1 munkanap
Megrendelésedet személyesen is átveheted díjmentesen budapesti üzletünkben, melynek a menete a következő:
1. Rendeld meg a termék(ek)et webáruházunkban.
2. E-mailben és SMS-ben is visszaigazolást küldünk amint összekészítettük a termék(ek)et és átvehető(ek) az üzletünkben. A rendelésed nem azonnal átvehető a rendelés leadását követően, mivel a raktárunkból át kell szállítanunk a termékeket az üzletbe. Ez a készleten lévő termékek esetében (csak azokra lehet rendelést leadni), úgy néz ki, hogy az adott munkanap 12 óráig leadott rendelések még aznap kb. 17 órától lesznek átvehetőek. A 12 óra után leadott megrendelések a következő munkanap 17 órától lesznek átvehetőek. Az átvehető rendelésekről SMS értesítőt küldünk, ezért kérünk ügyelj arra, hogy a rendelésed leadásakor helyesen add meg a mobil számodat. Amennyiben azonnal szükséged lenne a megrendelt termékre, akkor keress fel minket telefonon és ha a termék elérhető bolti készletről, úgy már indulhatsz is érte.
3. Gyere el érte a választott üzletünkbe:
BestStuff Astoria - 1053 Budapest, Múzeum körút 13. (150 m-re az Astoriától és 350 m-re a Kálvin tértől.)
BestStuff Nyugati - 1055 Budapest, Nagy Ignác utca 16. (A Nagy Ignác és a Balaton utca sarkán lévő üzlethelyiség, 350 m-re a Nyugati Pályaudvartól.)
Üzleteinkben készpénzzel és bankkártyával is tudsz fizetni.
Üzleteink aktuális nyitvatartását ezen az oldalon találod.
Átvétel FOXPOST csomagautomatából Díj: 790 Ft Szállítás: kb. 1-2 munkanap
Csomagodat kérheted az ország bármely FOXPOST csomagautomatájába is. A FOXPOST egy új, innovatív és költséghatékony szállítási mód. A csomagod onnantól számítva, amikor átadtuk a FOXPOSTnak, 1 munkanapon belül megérkezik az általad választott csomagautomatába. Amint átvehető a csomagod, kapni fogsz egy SMS értesítést erről, valamint az ajtó nyitó kódodat. Ezzel a kóddal tudod kinyitni azt az ajtót, ami a csomagodat rejti.
Amennyiben rendelésedet 12 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk neked.
A csomagautomaták népszerű bevásárlóközpontokban, forgalmas helyeken találhatóak, zárt térben. Itt tudod megnézni, hogy van-e hozzád közel eső automata.
Ugye tudod, hogy 30 napos pénz visszafizetési garanciát vállalunk termékeinkre?! Ha FOXPOSTtal kéred a csomagodat, 14 napon belül díjmentesen visszaküldheted nekünk azt a FOXPOSTtal, ha valami oknál fogva nem lennél tökéletesen megelégedve vele.
Bővebb információt a FOXPOSTról ezen az oldalon találsz, illetve nézd meg ezt a rövid kis bemutató videót:

Átvétel GLS csomagponton
Díj: 990 Ft Szállítás: kb. 1-2 munkanap
Ha nem tudod, vagy nem akarod otthon várni a futárt, akkor a hozzád legközelebb eső GLS csomagpont átvételi helyre elszállíttatjuk neked a csomagod, ahol nyitvatartási időben átveheted azt. Több mint 650 GLS csomagpont van országszerte. Olcsóbb, mint a normál futár, akkor mész be a csomagodért amikor Te szeretnél. Ha utánvéttel kérted a csomagod a legtöbb ponton a készpénz mellett bankkártyával is fizethetsz.
Amennyiben rendelésedet 12 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk neked.
GLS csomagpont esetén 1 munkanap a szállítás a megjelöl csomagpontokra. Az átvevő pontokat itt tudod megtekinteni.

Házhozszállítás futárral Díj: 1190 Ft Szállítás: kb. 1-2 munkanap
Csomagjaink házhozszállítását a GLS futárszolgálat végzi. Amennyiben rendelésedet 12 óráig leadod, akkor még aznap átadásra kerül csomagod a futárnak, melynek megtörténtéről emailben tájékoztatást küldünk. Az ezt követő munkanap fogja a futár kézbesíteni neked a termékeket. A kézbesítési nap reggelén SMS-ben és emailben is értesítenek, hogy küldeményed fog érkezni. Ez az értesítés tartalmazza a futár telefonszámát is, akivel fel tudod venni a kapcsolatot ha valami nem várt esemény történne.
A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 18 óra között történik. Érdemes olyan címre kérni a csomagot, ahol a kézbesítés napján, ebben az időtartamban tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot. Amennyiben a futár nem talál senkit a címen értesítést hagy a helyszínen az elérhetőségeivel, majd a következő munkanap ismét megpróbálja kézbesíteni a csomagot. Ha utánvéttel kérted a csomagod, készpénzzel és a futárok jelentős részénél akár bankkártyával is ki tudod egyenlíteni az ellenértéket.
Amennyiben azt követően, hogy a csomagot átadtuk a futárnak, bármilyen problémád, kérdésed merülne fel a kézbesítéssel kapcsolatban, itt találod a futárszolgálat elérhetőségeit: https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg
Illetve a következő telefonszámon lehet közvetlenül érdeklődni a futárszolgálatnál: +3618020265

